Documentaire

LINe Up Media heeft voor verschillende bedrijven en instellingen documentaires gemaakt. De documentaire “zorg voor de buurt”  ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van buurtzorg is een kijkje in het verleden, heden en toekomst van de zorg in Nederland. 

Voor een bedrijf is een documentaire soms een wat andere manier om uit te lichten waar het bedrijf voor staat. Waar ligt de oorsprong van het bedrijf? welke mensen werken er? wat is de filosofie van een bedrijf? Op een verhalende manier komt de kijker achter deze antwoorden. 

Bij de voorbereidingen van een documentaire komen er verschillende zaken aan bod. Wil de opdrachtgever bijvoorbeeld korte spin-offs, is er content nodig voor de social media kanalen? Kunnen we gelijk nadenken over de beeldcommunicatie op de website? Enkele vragen die tot doel hebben om altijd één look and feel uit te stralen en economisch een productie in te gaan.

Een documentaire kan ook een vrije productie zijn, zo heeft LINe Up Media verschillende onderwerpen die we in eigen beheer aan het ontwikkelen zijn. Houd daarvoor de website in de gaten. 

Foto’s making of:

Copyright 2019 @ LINe Up Media. All rights reserved.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google